HOŞGELDİN

BLOGUMA HOŞGELDİN KEYFİNİ ÇIKAR :)

19 Ekim 2010 Salı

Tavsiyelerinizi bekliyorum..

Sevgili blog kurtlarım bu kız bloğu açtı 3-5 post attı hevesini aldı ortadan kayboldu diyosanız eğer DEMEYİN!! :) Buaralar yeni düzenimi oturtmakla meşgulum..yok yok bi yere taşındığım yok, şimdi yeni düzen diyince insanın aklına hemen yeni biryere taşınma falan geliyor öyle değil bence çok daha zor..Erken yatıp erken kalkma uyku düzenime alışmaya çalışıyorum,abur cuburdan uzak,öğün  saatlerim belli olan sağlıklı beslenme düzenime alışmaya çalışıyorum,sabah kahvaltıdan sonra spora koşup 2 saat aralıksız spor yapmaya alışmaya çalışıyorum falan filan :) şimdilik iyi gidiyor..acıbadem bağdat polikliniğinde lazer epilasyona başladım bugün ancak doktor pek kesin konuşmadı sarışın olduğum için bendekiler tüymüş ve epilasyon tüyler için kesin bişey vaadetmiyormuş içinizde benim gibi sarışın olup bu kıldan  işlerden sonuç alan varmı? :) Heh şimdi bilmeyenler için kendim hakkında şöyle bir bilgi vereyim efenim 1 sene uzatmalı olarak bilgisayar mühendisliğinden bu sene mezun oldum üzerinize afiyet,seneye yüksek lisans için ingiltereye gitme planlarım var..doğal olarak ielts sınavını kazanmam gerekiyor,tercihen bağdat caddesi olmak üzere anadolu yakasında ielts hazırlık kursu tavsiyelerinize ihtiyacım var? Bana kurs önerin googledan araştırmakla olmuyorrr :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder